Promocje
BIO Mąka orkiszowa biała TYP 650 - NIRO - 1kg
BIO Mąka orkiszowa biała TYP 650 - NIRO - 1kg
12,90 zł 11,90 zł
szt.
BIO Quinoa - komosa ryżowa biała - Bio Planet - 1kg
BIO Quinoa - komosa ryżowa biała - Bio Planet - 1kg
23,90 zł 20,90 zł
szt.
BIO Herbata oczyszczająca - Apotheke - 20x1,5g
BIO Herbata oczyszczająca - Apotheke - 20x1,5g
7,90 zł 6,90 zł
szt.
BIO Deser Panna Cotta bezglutenowy - Amylon - 40g
BIO Deser Panna Cotta bezglutenowy - Amylon - 40g
3,60 zł 3,30 zł
szt.
BIO Napój owsiany z wapniem (mleko) - Natumi - 1L
BIO Napój owsiany z wapniem (mleko) - Natumi - 1L
8,50 zł 7,50 zł
szt.
Hummus oliwkowy - Primavika - 160g
Hummus oliwkowy - Primavika - 160g
6,60 zł 6,10 zł
szt.
Jęczmień młody w proszku - Intenson - 100g
Jęczmień młody w proszku - Intenson - 100g
5,90 zł 5,10 zł
szt.
BIO Makaron z orkiszu JEŻYKI KOLOROWE -  NIRO - 250g
BIO Makaron z orkiszu JEŻYKI KOLOROWE - NIRO - 250g
7,90 zł 7,20 zł
szt.
Napój Chia Jabłko/Ananas/Mięta - Chias - 200ml
Napój Chia Jabłko/Ananas/Mięta - Chias - 200ml
6,90 zł 6,20 zł
szt.
Nasiona Chia - szałwia hiszpańska - Intenson - 150g
Nasiona Chia - szałwia hiszpańska - Intenson - 150g
5,50 zł 4,70 zł
szt.
Ksylitol - Intenson - 250g
Ksylitol - Intenson - 250g
13,90 zł 10,90 zł
szt.
Bestsellery
Napój ryżowy w proszku, mleko - Mogador - 400g
Napój ryżowy w proszku, mleko - Mogador - 400g
10,90 zł
szt.
Napój gryczany w proszku, mleko - Mogador - 400g
Napój gryczany w proszku, mleko - Mogador - 400g
10,90 zł
szt.
Pektyna do dżemów amidowana - Batom - 30g
Pektyna do dżemów amidowana - Batom - 30g
5,90 zł
szt.
BIO Baton energetyczny GUARANA - Dr. Ritter - 40g
BIO Baton energetyczny GUARANA - Dr. Ritter - 40g
4,90 zł
szt.
BIO Śmietanka ryżowa - Natumi - 200ml
BIO Śmietanka ryżowa - Natumi - 200ml
4,90 zł
szt.
Napój sojowy w proszku, mleko - Mogador - 500g
Napój sojowy w proszku, mleko - Mogador - 500g
10,90 zł
szt.
BIO Kasza jaglana - Batom - 1kg
BIO Kasza jaglana - Batom - 1kg
10,90 zł 9,95 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

 

Odstąpienie od umowy bez podania przyczyny - zwrot towaru

Konsument ma prawo odstąpić od umowy kupna - sprzedaży zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia dostarczenia produktu. W celu odstąpienia od umowy Konsument musi poinformować o tym Sklep składając stosowne oświadczenie w formie pisemnej lub telefonicznie. W celu uniknięcia nieporozumień preferowaną formą złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest forma pisemna (e-mail, poczta tradycyjna).

  • Zwrotu towaru należy dokonać w terminie 14 dni od dnia dostawy, dołączając dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury Vat na adres firmy: Pro Natura Ewa Jasińska, ul. Kilińskiego 16 lok 24 42-200 Częstochowa. Przed wysyłką zalecamy powiadomić Sklep poprzez kontakt mailowy: sklep@jemy-naturalnie.pl
  • Koszty zwrotu towaru pokrywa Konsument. 
  • Sklep zwraca Konsumentowi wartość zakupionego towaru plus koszty przesyłki w wysokości najtańszej formy dostawy, z której Zamawiający mógł skorzystać w dniu zakupu. Zwrot kwoty na konto Klienta dokonywany jest w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu towaruPrzykład: Klient wybrał formę przesyłki za pobraniem - "kwota x". Klient mógł wybrać tańszą opcję dostawy np. wysyłkę Paczkomatem - "kwota y".  Zwracane koszty = cena towaru + koszt przesyłki (kwota y).
  • Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania (nie może być otwarty), powinien być kompletny, w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie. Produkt winien być w stanie niezmieniony i nie uszkodzonym.

Zgodnie Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Art. 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

 

Sklep jemy-naturalnie.pl nie sprzedaje towarów, których termin przydatności do spożycia w dniu wysyłki jest krótszy niż jeden miesiąc. Wyjątkiem są towary objęte przeceną, w opisie których podany jest termin przydatności do spożycia oraz towary spożywcze o krótkim terminie przydatności do spożycia (np. jogurty). W przypadku umowy zawartej na zakup towaru objętego przeceną lub towaru o krótkim terminie przydatności do spożycia Klientowi nie przysługuje odstąpienie od umowy bez podania przyczyny.

Ponieważ przedmiotem świadczenia umowy przez sklep jemy-naturalnie.pl są towary spożywcze, które po otwarciu nie nadają się ze względów higienicznych do dalszej sprzedaży, Klientowi który otworzy fabryczne opakowanie produktu, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. Klientowi przysługuje zawsze prawo do reklamacji.

 

 

Reklamacja - towar niezgodny z opisem

  • W razie niezgodności towaru ze złożonym zamówieniem, Klient powinien niezwłocznie poinformować sklep wysyłając reklamację wraz z uzasadnieniem na adres sklep@jemy-naturalnie.pl . W takim wypadku dołożymy wszelkich starań, aby znaleźć rozwiązanie satysfakcjonujące klienta.

  • Klient ma prawo zwrotu zakupionego towaru w przypadku stwierdzenia w procesie reklamacyjnym dostarczenia przez Sklep towaru niezgodnego z opisem.
    W takim przypadku Klientowi zostanie zwrócona kwota zakupionego towaru oraz poniesiony koszt transportu. Koszty transportu nie zostaną zwrócone jeżeli Klient zamówił kilka produktów a reklamuje jeden z nich. Zwrot towaru odbędzie się na koszt Sklepu. Sklep wyśle po towar swój transport lub skorzysta z usług firmy spedycyjnej. 
  • Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni od daty otrzymania

 

Reklamacja - towar uszkodzony

  • W razie stwierdzenia uszkodzenia towaru, Klient powinien niezwłocznie poinformować sklep wysyłając reklamację wraz z dokumentacją fotograficzną na adres sklep@jemy-naturalnie.pl.
  • W przypadku rozpatrzenia reklamacji pozytywnie, towar zostanie wymieniony na nowy lub Klientowi zostanie zwrócona kwota zakupionego towaru oraz poniesiony koszt transportu. Koszty transportu nie zostaną zwrócone jeżeli Klient zamówił kilka produktów a reklamuje jeden z nich.
  • Przed odebraniem przesyłki prosimy sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie (czy opakowanie zewnętrzne nie nosi śladów uszkodzeń, wgnieceń itd). W przypadku widocznych uszkodzeń zewnętrznych, zalecamy otworzenie paczki przy kurierze i w przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru odmowę przyjęcia przesyłki, spisanie protokołu szkody.Protokół szkody prosimy przesłać wraz z reklamacją na adres .
  • Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni od daty otrzymania
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl